reklam

Manşet

Sahveled Cobanoglu:"Bu necə bir qadın olmuş!!!"

Yazar Unknown 19 Kasım 2015 Perşembe 0 yorum
Shahveled ChobanogluNitşe onun üçün göz yaşları tökmüş deyirlər, Veberin, Fredyin, Rilkenin həyatında bir parçaya çevrilmiş, hətta sonuncuya yazarlıq öyrətməyə çalışmışdır. Bir dövr bütün Avropanın intellektual-kulturoloji həyatında fırtına kimi əsmişdir. Rus-alman əsilli Lou Salome ( Luiza Qustavovna Salome) barədə deyirəm.
Hardan yadıma düşdü bu qadın…
Heç vaxt Nitşenin psevdo-heyranı olub hər keçən gün ondan sitat və aforizmlər gətirməmişəm. Amma yüksək qiymət vermişəm, onu babat mütaliə etmişəm, nə vaxtsa gəncliyimdə Hüseyn Cavidin Nitşeçi olmasından, bu səbəbdən Tolstoya qarşı çıxmasından yazı da yazmışam (heyf ki, yoxdur indi o yazı məndə). İş bunda deyil. Nitşenin bir şeirinə gətirirəm söhbəti.
Deməli, Niteşenin bu qadına məktubda yolladığı aşağıdakı şeiri də çox sevirəm. Türkiyə çevirisini tapdım…
Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin
Öyle bir hayat yaşıyorum ki ,
Cenneti de gördüm, cehennemi de
Öyle bir aşk yaşadım ki
Tutkuyu da gördüm, pes etmeyi de.
Bazıları seyrederken hayati en önden,
Kendime bir sahne buldum oynadım.
Öyle bir rol vermişler ki ,
Okudum okudum anlamadım.
Kendi kendime konuştum bazen evimde,
Hem kızdım hem güldüm halime,
Sonra dedim ki "söz ver kendine"
Denizleri seviyorsan, dalgaları da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan, önce sevmeyi bileceksin,
Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.
Öyle bir hayat yaşadım ki ,
son yolculukları erken tanıdım
Öyle çok değerliymiş ki zaman,
Hep acele etmem bundan, anladım...

Hiç yorum yok: